Администрация и финанси
Търсим аналитично мислещи хора, които да виждат човека зад числата.
Финансовият контролинг в dm следи всички корпоративни числа, осигурявайки прегледност и прозрачност.
)
Нашата цел е да организираме всички числа и данни на компанията по разбираем и достъпен начин, така че колегите да могат да взимат информирани и компетентни решения, базирайки се на нашите справки. Ние сме отговорни за финансовото и стоковото счетоводство, контролинга, финансите, данъците и застраховките.
Независимо дали си говорим за финансово счетоводство, стоково счетоводство или контролинг, ние не изпускаме от поглед нуждите на колегите, клиентите и партньорите си. По този начин полагаме основата на едно ефективно корпоративно управление и за успешна търговия.
Секретариатът е част от отдел Администрация и финанси, като задълженията на колегите там обхващат управление на корес- понденцията във фирмата, така че всичко да се случва по оптимален и съоветстващ на фирмената ни култура начин.
И ако си мислите, че работата с числа и документи е скучна, ни позволете да ви опровергаем. Ние обичаме това, което правим, и го правим с много смях и закачки.
Стоково счетоводство
Ние проверяваме и осчетоводяваме стокови и материални фактури. Също така сме отговорни за коригиране наличностите на продуктите в нашите филиали. Съществена част от нашата работа е постоянната ни комуникация с колегите от филиалите, централния ни склад и централния ни офис, с чиято помощ своевременно отстраняваме установените количествени и ценови разлики.
Финансово счетоводство
)
Ние отразяваме дейността на компанията в цифри. Това включва дейности като осчетоводяване на всички фактури на доставчици и клиенти, водене на активите на компанията, осчетоводяване на продажбите във филиалите, периодична и годишна инвентаризация. Ние подготвяме необходимите отчети, за да могат да се проследят фирмените цели. Комуникираме с външни институции и подготяме необходимата за тях информация.
Контролинг
)
Ние сме отговорни за всички счетоводни и парични процеси в dm. Нашата основна цел е да направим числата на компанията прозрачни и разбираеми, така че нашите колеги да могат да действат информирано и независимо. Ние в отдел Контролинг изготвяме месечните отчети за приходи и разходи, което отразява текущото икономическо развитие на филиалите, ресорите в Централата и Разпределителен център. Също така, координираме финансовото планиране на всички филиали и ресори в компанията, което прави нашата работа много важна и отговорна за бъдещето на фирмата.
Администрация
Ние сме лицето на Централния офис. През нас минават въпросите на всички служители, а освен това ние посрещаме гостите на фирмата и работим с куриерите. Обработваме различна документация от филиална поща, през документи на доставчици до подаръчни ваучери. Ние отговаряме на всякакви запитвания на клиенти и бъдещи партньори, както и подпомагаме организацията на обученията. Грижим се за това в офиса, Централата и магазините нищо да не липсва, затова зареждаме с различни консумативи и материали. Не на последно място, наш ангажимент е автопарка на фирмата, застраховките, командировъчни заповеди, хотелски резервации, самолетни билети и водене на различни регистри и поддръжка на договори.