Живей работата си различно в отдел Експанзия
Ние създаваме магазини, в които да се чувствате добре
Работата в експанзията на dm означава: Създаване на пространства, в които да се чувстваш добре.
)
Да създадем приветлива атмосфера в dm магазините - това е нашата цел. Към разнообразните задачи на отдел Експанзия спадат търсенето на подходящи локации за нови магазини, договаряне на условията за строителни дейности, спазване на характерните особености на облика на всеки магазин, както и поддръжката и ремонтите му. Мотивацията на отдела е не просто да покаже на клиентите марката dm, а да ги накара да я почувстват.
Ние се стремим облика на dm магазините, който създаваме, да допринася за специалното преживяване по време на пазаруване, за релаксираща обстановка и да докосва всички сетива на клиентите. Клиентите ни обичат да прекарват време в dm магазините, не само заради усмихнатите служители и приятелското отношение, а и заради просторната, светла и приятна атмосфера..
Търговски дизайн: Интериор на магазина – характерен за dm
)
Да създадем дизайна на магазина така, че да се постигне типичната атмосфера на dm, да се подчертае уникалното изживяване при пазаруване в dm и хората да се чувстват комфортно – това е нашата основна задача в дизайна на търговията при dm. Винаги имаме предвид нуждите на клиентите и специфичните изисквания на филиалите.
От планирането и оформлението до цялостния визуален облик, ние носим отговорност за дизайна в нашите dm магазини. Нашите задължения включват изготвянето на планове за нови открития, реконструкции и национални разширения, както и разработването на елементи за оформлението на магазина и индивидуален дизайн. Всичко това се извършва в тясно сътрудничество с асортимента, пазарната среда и архитектите.
Развитие на магазинна мрежа: Разширяваща се пазарна мрежа
)
Основна движеща задача за нашия отдел е да намираме, създаваме и поддържаме магазини, в които всеки клиент да се чувства добре. Това е отделът, в който се прави стратегията за изграждането на мрежата от филиали или най-общо казано в кои населени места да има магазини, колко на брой и къде да са разположени те в самите градове.
След това идва изпълнението на тази стратегия в конкретния град - прави се анализ на населени места и региони, търсят се подходящи локации за нови магазини, сключват се и се управляват договорите за наем, изготвят се задания, договори, осъществява се контрол на строителни дейности, набавят се необходимите разрешителни документи за законовото функциониране на обектите, създава се разпределението на бъдещия магазин, поръчва се цялостното оборудване на новосъздаващия се обект, както и се осъществява последваща поддръжка, ремонт, освежаване или смяна на локация.
Планиране на dm магазинии материали: Идеалната dm визия
)
Създаването на оптимален план - разпределение за обзавеждане на филиалите е важна част от работата ни, която допринася за клиентското преживяване. Плановете се съгласуват с външни архитекти и с вътрешните отдели на дружеството. Освен за вътрешното разпределение, се изготвят планове и проекти за оформяне на фасада на новооткритите филиали или при последващи реконструкции. За да изглеждат магазините ни по най-добрия начин, отдел Експанзия координира с доставчиците на материали поръчката, доставката, инсталацията и съхранението на необходимото оборудване за магазините и централния ни офис.
Фасилити мениджмънт: Безпроблемно пазаруване
)
Поддръжката и нормалното функциониране на всички технически системи (без ИТ мрежата) в магазините и централния ни офис се организират и координират от екип по Фасилити мениджмънт. Това включва както профилактика и поддръжка на различните системи - от климатичните инсталации до плъзгащите се врати в магазините, така и изготвяне на необходимата документация и поддръжа на съответните бази данни.
6 снимки от централата на компанията и dm магазина
)
)
)
)
)